کلمه زن و مادر در ایران ارزش بالایی دارد. به طوری که یک روز از سال را به نام این افراد ثبت کرده‌اند. در تقویم ما تولد حضرت زهرا مصادف با روز زن است. روزی که همه افراد به پاس زحمات زنان و مادران‌شان جشن می‌گیرند. اما یکی از مهمترین رسوم این روز، هدیه دادن به آن کسانی است که در تمام دوران زندگی برای ما زحمت کشیده‌اند. فرقی نمی‌کند آن شخص مادر باشد یا همسر یا حتی خواهر، چرا که دادن هدیه در چنین جشنی یک سنت رایج است.

با نزدیک شدن به روز زن در تقویم، هر فردی به فکر خرید کادو ارزان می‌افتد. اما این کار چندان بی دردسر هم نیست. به خصوص اگر برای خانم‌ها باشد. به همین دلیل در این راهنما می‌خواهیم شما را برای تهیه بهترین کادو برای روز بانوان راهنمایی کنیم.

خرید کادو برای روز زن

خریدن هدیه برای زن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. شاید یکی از مهمترین فاکتورها میزان بودجه مدنظر شما باشد. ممکن است یک سال بودجه خوبی برای خرید هدیه داشته باشید، اما سال بعد نتوانید هزینه زیادی برای کادوی روز مادر بپردازید. مهم نیست، چرا که ارزشی که برای زن می‌گذارید، اهمیت بیشتری دارد. اما یکی دیگر از معیارها برای انتخاب کادوی این روز به خصوص، سلیقه شخص کادو گیرنده می‌باشد. پس قبل از خرید تیپ شخصیتی او و علایقش را بشناسید.

بیایید برخی از جذاب‌ترین کادوهای روز زن را بررسی کنیم:

زیورآلات

همه ما می‌دانیم زن‌ها علاقه خاصی به زیور آلات دارند. بنابراین خرید کادویی مانند گردنبند، گوشواره یا النگو یک سورپرایز بی نظیر است. چنین هدیه‌ای نه تنها مخاطب شما را خوشحال می‌کند، بلکه مدت‌ها در ذهن وی حک می‌شود. البته حتما نباید زیورآلات شما از جنس طلا باشد. وسایلی از جنس طلای سفید یا نقره نیز برای زنان هیجان انگیز هستند. اگر سرمایه کافی برای خریدن طلا را دارید که چه بهتر، اما اگر نمی‌خواهید زیاد به خرج بیفتید، انتخاب یک گردنبند نقره نیز خانم‌ها را شگفت زده می‌کند.

لوازم آرایشی

تهیه و خرید لوازم آرایشی یک انتخاب دیگر برای خرید هدیه است. خانم‌ها، به خصوص خانم‌هایی که هنوز پا به سن نگذاشته‌‌اند، عاشق زیبایی و زیبا بودن هستند. بسیاری از آن‌ها ساعت‌ها پشت آیینه مشغول آرایش می‌شوند. در این میان یک رابطه عمیق میان هر زن با لوازم آرایشش برقرار است. پس انتخاب یک وسیله آرایشی برای هدیه دادن در این روز ایده بسیار جالبی است. اما زمانی باید اقدام به خرید این محصولات کنید که اطلاعات دقیقی از آرایش مخاطبان داشته باشید. برخی از مهمترین محصولات آرایشی برای هدیه عبارتند از:

  • ماسک صورت
  • پالت آرایشی
  • کرم پودر
  • رژ لب
  • پودر فیکس
  • کیف لوازم آرایشی
  • عطر و ادکلن
  • انواع کرم

ساعت مچی

اگر به فکر خرید کادو روز زن هستید، ساعت هم می‌تواند در لیست پیشنهادی شما قرار بگیرد. کمتر کسی را می‌توان یافت که علاقه‌ای به ساعت مچی نداشته باشد. یک ساعت جذاب می‌تواند تیپ و استایل فرد را به کلی دگرگون کند و جذابیت خاصی به شخص ببخشد. برای خرید ساعت دست شما کاملا باز است. از ساعت‌های لوکس گرفته تا ساعت‌های معمولی و ارزان قیمت می‌تواند برای هدیه مناسب باشد. لازم به ذکر است این روزها ساعت‌های هوشمند نیز خواهان زیادی دارند. بنابراین اگر همسر یا مادرتان از طرفداران تکنولوژی باشد، می‌توانید یک ساعت هوشمند برای وی خریداری کنید.

کتاب

چنانچه زنی که برایش کادو می‌خرید، اهل مطالعه و کتابخوانی است، تهیه یک کتاب زیبا می‌تواند یک هدیه ارزشمند تلقی شود. خصوصا اگر با سبک وی آشنا باشید. به عبارتی دیگر اگر بدانید از رمان خوشش می‌آید یا داستان تاریخی؟ داستان‌های عاشقانه می‌خواند یا فلسفی؟ با آثار چه نویسنده‌ای بیشتر لذت می‌برد؟ چنانچه به این موارد آشنایی داشته باشید، کتاب انتخابی شما بیشتر به دلش خواهد نشست. هرچند هدیه دادن کتاب به کسی که دوستش دارید، خود یک انتخاب هوشمندانه است.

لوازم خانه و آشپزخانه

یکی دیگر از هدایای مورد علاقه خانم‌ها لوازم خانه و آشپزخانه است. حتما می‌دانید که اگر مرد مدیریت خارج از خانه را بر عهده داشته باشد، زن وظیفه مدیریت داخل خانه را بر دوش می‌کشد. پس در خرید کادو چه برای مادر، چه برای همسر یا برای هر فرد دیگری می‌توان یکی از لوازم خانه و آشپزخانه را که نیاز به تعویض دارد، خریداری نمود. صد البته تهیه این لوازم به سرمایه شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید زیاد هزینه کنید، شاید خریدن یخچال ساید جالب باشد، اما اگر به دنبال کادویی ارزان‌تر هستید، یک قهوه سازی نیز جالب است. البته باید به یک سوال پاسخ دهید: زن مورد علاقه من به چه چیزی نیاز دارد؟

 لباس

برای خرید کادو روز زن پوشاک هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. یکی از بزرگترین مشکلات خانم‌ها این است که در جشن بعدی یا مهمانی فردا شب لباس چه بپوشند. این جمله را بارها از دهان آن‌ها شنیده‌اید. این موضوع نشان می‌دهد زن‌ها تمایل دارند لباس‌های زیادی در قفسه خود داشته باشند. پس همانطور که طلا یا لوازم آرایشی برای زنان جذاب است، لباس هم می‌تواند آن ها را به وجد آورد. البته با توجه به این که این روز خاص هر ساله چند روز به عقب باز می‌گردد، انتخاب پوشاک می‌تواند متفاوت باشد. در حال حاضر ولادت حضرت زهرا در زمستان است که خریدن لباس‌هایی مانند پالتو یا یک کاموایی مناسب خواهد بود.

گل

اگر فکر می‌کنید برای خرید کادو باید دست به جیب شوید و یک هدیه گران بها بخرید، سخت در اشتباه هستید. زنی که شما را دوست دارد، با کوچکترین هدیه هم خوشحال خواهد شد. حتی اگر یک دسته گل یا یک شاخه گل به وی هدیه داده باشید. این به شرطی است که هدیه شما با نهایت خلوص و عشق داده شود. مطمئن باشید زنان شما را درک می‌کنند و بابت این هدیه قدر دان شما خواهند بود.

پول نقد

گاهی اوقات امکان خرید هدیه روز زن فراهم نیست. ممکن است دغدغه‌های زندگی روزمره باعث شود این مناسبت یادتان برود. یا اصلا هدیه مناسبی برای مخاطب خود پیدا نکنید. یا به هر دلیل دیگری نتوانید کادوی خود را آماده کنید. در این شرایط دادن پول نقد می‌تواند یک جایگزین خوب برای هدیه باشد. البته برای هدیه دادن پول به کسی نباید آن را همین طوری به وی ارائه دهید. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. مثلا می‌توانید آن را داخل کاغذ پول قرار دهید. یک روش جذاب دیگر اعطای کارت هدیه بانکی است.

بهترین کادو روز زن کدام است؟

خرید کادو روز زن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اولین موضوع سرمایه شما است. چقدر برای زن مورد علاقه خود خرج می‌کنید؟ پاسخ به این سوال می‌تواند گزینه‌های زیادی را از پیش روی شما خط بزند. اما فاکتور دیگر سلیقه و سبک زندگی شخص مدنظر است. آیا او آرایش می‌کند؟ آیا اهل مطالعه است؟ آیا به ادکلن علاقه دارد؟ این موارد نیز می‌تواند شما را برای خرید راهنمایی نماید. اما مسئله مهم دیگر نیاز زن مورد علاقه شما است. تفاوتی ندارد به دنبال خرید هدیه برای مادر، همسر یا خواهرتان باشید، چرا که هدیه شما باید برای وی قابل استفاده باشد. مثلا اگر در خانه شما کسی قهوه نمی‌خورد، خرید قهوه ساز یک انتخاب نامناسب خواهد بود.

با تکیه بر موارد بالا می‌توانید بهترین کادو را برای روز زن انتخاب کنید.

سخن پایانی ( خرید کادو روز زن )

تی تو مارکت با ارائه انواع محصولات مورد استفاده روزانه کاربران فضای امنی برای خرید مهیا کرده است. اگر به دنبال خرید هدیه برای روز زن هستید، انواع لوازم آرایشی، ساعت، پوشاک و هزاران هدیه دیگر در فروشگاه ما موجود است که می‌تواند مخاطب شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای خرید کافی است گشت و گذاری در فروشگاه آنلاین ما انجام دهید تا بهترین هدایا را پیدا کنید.

دسته بندی شده در: