از گذشته تا به امروز خرید دفتر فانتزی در اولویت مشتریان قرار دارد. دفاتر فانتزی به دلیل طراحی زیبا، جذاب و شادی که دارند، مورد توجه بسیاری از افراد، به خصوص کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرند. این علاقه در میان دختران بسیار بیشتر از پسران است، به طوری که درصد بالایی از محصولات بازار را دفتر فانتزی دخترانه به خود اختصاص می‌دهد. این واقعیت با یک گذر ساده از فروشگاه‌های لوازم تحریر قابل درک است. اگر سری به یک فروشگاه بزنید، قطعا دفترهای رنگی، زیبا و کارتونی شما را متحیر خواهد کرد. دفترهایی با طرح‌های شاد، گل گلی، انیمیشنی و حتی طرح‌های هیجان انگیز که روحیه شما را دگرگون می‌کنند. اگر قصد خرید دفتر دارید، این مقاله را از دست ندهید.

خرید دفتر فانتزی

چه برای مدرسه نیاز به دفتر داشته باشید، چه بخواهید برنامه روزانه خود را در دفاتر برنامه ریزی یادداشت کنید یا حتی اگر کشیدن نقاشی هدف شما باشد، هیچ تفاوتی ندارد. چرا که دفاتر فانتزی در صدر پرفروش‌ترین محصولات بازار هستند. دفترهای فانتزی از طرح‌های شاد و جذاب برخوردارند. از سویی گاهی این دفاتر با کاراکترها و انیمیشن‌هایی طراحی می‌شوند که مورد علاقه مشتریان است. به عنوان مثال اگر طرفدار کارتن toy story باشید، قطعا از دفتری که با کاراکترهای Buzz یا Woody طراحی شده‌ است، نمی‌توانید بگذرید.

در این میان برخی از طراحی‌ها مختص به پسران است. مثلا دفتری با طرح کارتن فوتبالیست‌ها بیشتر برای نوجوانان پسر جذاب است. در حالی که دفتر فانتزی دخترانه با طرح‌هایی نظیر عروسک، باربی و این جور چیزها عرضه می‌شود. جالب است بدانید مدل‌های دخترانه طرفداران زیادی دارند و در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین لوازم تحریرهای بازار محسوب می‌شوند.

با تمام تفاسیر نباید فراموش کرد دفترهای فانتزی باید با توجه به نیاز شما یا فرزندتان خریداری شود. چنین محصولاتی در دسته بندی‌های مختلفی تولید شده که هر یک کاربرد خاص خود را دارد:

  • دفتر نقاشی فانتزی
  • دفتر مشق فانتزی
  • دفتر انگلیسی فانتزی
  • دفتر پلنر فانتزی
  • دفترچه یادداشت فانتزی
  • دفتر طراحی فانتزی

دفتر فانتزی دخترانه

خرید دفتر فانتزی یکی از لذت بخش‌ترین کارهایی است که برای دانش آموزتان می‌توانید انجام دهید. همانطور که گفته شد این محصولات به 2 دسته دخترانه و پسرانه تقسیم می‌شوند. دفترهای فانتزی دخترانه به نسبت فروش بیشتری دارند، چرا که دخترها علاقه بیشتری به استفاده از طرح‌های فانتزی از خود نشان می‌دهند. این دفترها علاوه بر زیبایی، به شور و اشتیاق درس خواندن اضافه می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید دفتر هستید یا می‌خواهید دفاتر کودکان خود را تهیه کنید، بهتر است طرح‌های فانتزی را انتخاب نمایید. خصوصا اگر فرزند شما دختر است.

دفترهای فانتزی برای کودکان

هر چقدر دست شما برای خرید دفتر در سنین بالا باز باشد، در سنین پایین‌تر انتخاب‌های محدودتری خواهید داشت. اگر کودک کم سن و سالی دارید، حتی اگر به مدرسه هم نمی‌رود، بهتر است برای او دفتر نقاشی تهیه کنید تا خلاقیت خود را ارتقا دهد. خرید دفتر نقاشی فانتزی برای کودک یک انتخاب هوشمندانه است. این کار ضمن فراهم کردن سرگرمی فرزندتان به افزایش هوش و استعداد او نیز کمک خواهد کرد. برای خرید دفتر برای کودکتان یک توصیه را رعایت کنید. همیشه به سمت طرح‌های فانتزی بروید.

دفترهای فانتزی برای همه سنین

اگر فکر می‌کنید خرید دفتر فانتزی تنها به سنین کودکی و نوجوانی محدود می‌شود، سخت در اشتباه هستید. بسیاری از بزرگسالان هم به دفترهای فانتزی علاقه دارند. حتما شما هم هر زمان از کنار فروشگاه نوشت افزار عبور می‌کنید، جذب طرح‌های شاد و رنگی داخل مغازه می‌شوید. این موضوع به خوبی تمایل بزرگسالان به دفتر فانتزی را نشان می‌دهد. قرار نیست شما حتما یک دفتر مشق یا دفتر نقاشی خریداری کنید. شاید به یک پلنر برای برنامه ریزی روزانه یا یک دفتر طراحی برای ترسیم نقشه احتیاج داشته باشید. در این صورت دفاتر فانتزی می‌توانند در سبد خرید شما هم قرار بگیرند.

خرید دفترچه فانتزی

علاوه بر دفتر، دفترچه نیز جز اقلام بسیار پرکاربرد محسوب می‌شود. دفترچه‌ها وسایلی برای نوشتن جزئیات مهم هستند. جزئیاتی که ممکن است از یادتان برود. همانطور که دفتر فانتزی طرفداران خاص خود را دارد، برای خریدن دفترچه هم گزینه‌های فانتزی در دسترس است. این محصولات هم یکی از پرفروش‌ترین کالاهای تحریر هستند، چرا که مشتریان امروزی ترجیح می‌دهند از دفترچه‌های شاد و رنگی برای نوشتن نکات مهم استفاده کنند. هیچ فرقی هم نمی‌کند هدف شما از خرید دفترچه چیست، چرا که مدل‌ های فانتزی در هر صورت جذاب‌ترین گزینه هستند.

انتخاب بهترین دفتر فانتزی دخترانه

شاید بخواهید برای خودتان اقدام به خرید دفتر فانتزی کنید یا لوازم تحریر فرزندتان را تکمیل کنید. شاید هم تصمیم گرفتید برای دوست‌تان یک دفتر دخترانه فانتزی بخرید. در هر شرایطی انتخاب بهترین دفتر می‌تواند کمی سخت باشد. به نظر شما یک دفتر فانتزی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در ادامه فاکتورهای مهم در زمان خرید یک مدل فانتزی دخترانه را بررسی می‌کنیم:

  • طرح دخترانه: این فاکتور در زمان خرید بسیار مهم است . ابتدا بررسی کنید طرح مدنظر دخترانه است یا پسرانه. لازم به ذکر است دفترهایی با تصاویر کهکشان، نوشته‌های انگلیسی و … معمولا هم برای دختران و هم برای پسران استفاده می‌شوند. اما بسیاری از مدل‌ها تنها باب سلیقه یک جنس از دانش آموزان می‌باشند.
  • طراحی زیبا: علاوه بر طراحی دخترانه، طرح باید به دل کودکتان بنشیند. بنابراین اگر آن را برای فرزند خود خریداری می‌کنید، به او حق انتخاب دهید. شاید شما دفتری با طرح سیندرلا بخرید، اما او عاشق طرح باربی باشد.
  • کیفیت بالا: خرید محصولی باکیفیت و با دوام نیازی به توضیح ندارد. البته این موضوع در زمان خرید دفتر بسیار مهمتر است، چرا که اگر در اواسط کار خراب شود، امکان تجدید آن بسیار سخت و غیر ممکن خواهد بود.
  • صحافی مناسب: تلاش کنید دفتر خریداری شده صحافی مناسبی داشته باشد. انتخاب دفتری با صحافی بد و ضعیف نیز می‌تواند خرید نامناسبی باشد.
  • جنس کاغذ: یکی از مهمترین ویژگی‌های هر دفتری، صرف نظر از فانتزی بودن و نبودن، جنس کاغذهای آن است. شما قرار است روی کاغذ مطالب خود را بنویسید. بنابراین بهتر است جنس آن را قبل از خرید بررسی کنید.
  • قیمت: قیمت نهایی دفتر نیز در خرید یا عدم خرید موثر است. در زمان خریدن دفتر فانتزی باید بودجه خود را مدنظر قرار دهید و اگر بودجه شما کمتر از قیمت دفتر است، از خرید آن صرف نظر کنید. ضمنا این جمله را همیشه به خاطر بسپارید: قیمت بالا همیشه تضمین کیفیت نیست و قیمت پایین همیشه نشانه جنس بد نیست.

نتیجه گیری

خرید دفتر فانتزی و خرید دفترچه فانتزی به یکی از پرفروش‌ترین خریدهای دانش آموزان تبدیل شده است. این اصطلاحات به وفور در موتورهای اینترنتی نیز جستجو می‌شود. همین امر ثابت می‌کند علاقه زیادی در میان قشر نوجوان و جوان برای خرید اقلام نوشتاری فانتزی از جمله دفتر و دفترچه وجود دارد. از حق نگذریم دفاتر فانتزی زیبا هستند، به صاحب خود انرژی می‌دهند، روحیه فرد را تغییر می‌دهند و به شور و اشتیاق هر فردی اضافه می‌کنند. بنابراین اگر قصد خرید دفتر دارید، پیشنهاد ما این است که طرح‌های فانتزی را جایگزین طرح‌های ساده کنید. اما بسیاری از افراد نمی‌دانند چگونه باید این محصولات را خریداری نمایند .

تی تو مارکت با ارائه انواع دفترهای فانتزی دخترانه، دفترچه‌های فانتزی دخترانه و سایر محصولاتی نظیر پلنر توانسته محیطی ایده‌آل برای طرفداران دنیای فانتزی یا به اصطلاح فانتزی بازها باشد. برای تهیه انواع دفتر فانتزی دخترانه و حتی پسرانه کافی است سری به فروشگاه ما بزنید و از مدل‌های متنوع ما دیدن کنید.

دسته بندی شده در: